16 de nov. 2008

Kyoto s'encen!?

Creia que avui seria un dia de transit, es a dir perdut...
De bon mati ha comecat a ploure a Tokyo, aixi que carregada amb maleta, motxil-la i paraigues m'he dirigit capa l'estacio d'Ochanomizu (per variar) pensant en com m'ho faria per baixar la maleta fins a l'andana, ja que no hi ha ni escales mecaniques ni ascensor...
Com que he arribat molt aviat, m'he hagut d'esperar a l'estacio de Tokyo.
Per fer un trajecte en Hikari. Unes tres hores...
Quan he arribat a Kyoto, segons el planol i les indicacions de l'hostal havia d'agafar, entre altres, el bus 100. Com que aquesta era la primera opcio,doncs l'he triat.
El problema ha vingut quan he baixat a la parada que deien i no em lligava el mapa amb el que veia...
Preguntant, s'arriba a Roma... O en aquest cas al co$5@# d'hostal...
Habitacio compartida... amb 7 persones mes... Be, de moment 4, ja que hi ha 3 llits lliures pel que es veu. Venia amb la reserva per una habitacio de 4 persones, pero m'han dit que hi ha overbooking i que si volia quedar-me havia de ser en habitacio de 8...
Quin remei! Com vol que ara em posi a buscar habitacio?
En aquesta epoca es dificil trobar habitacions lliures a Kyoto.
A part es a l'edifici del costat.
No te ascensor i estic, segons ells en un segon pis... jo he comptat tres replans...
I mes estreta no pot ser l'escala... aixi que maleta i jo, amunt!
L'habitacio... Hi ha d'haver un tigre mort aqui dins...
Aixi que tanco laporta i me'n vaig a la dutxa!
Que entre ls escales d'Ochanomizu, pujar i baixar del bus i aquestes, he suat com una porqueta...
Acabada la sesio de rentat, he sortit a passejar per Pontocho, que esta just al costat.
Es un carrero ple de restaurants, que encara conserva algunesde les cases de te a les que van les Maiko i les Keiko. (les geishes)
Alguna cosa bona ha de tenir l'hotal! Esta al mig de Kyoto.

Donant el tomb he vist ja tres restaurants que suposadament fan paella valenciana autentica...
Despres m'he arribat passejant fins a Yasaka-jinja, que ja havia visitat, pero sempre amb llum de dia.
Passejant pels jardins he arribt fins al Chion-in, que esta eccepcionalment il-luminat, esta precios! I m'he fet caldo fent fotos!
Entre els focus que ressalten de tal manera les estructures de fusta i els momiji vermells, sembla que s'encengui!
Aixo ha salvat dia!

Nota: sifalta alguna lletra, es per culpa de la linia que es queda com pillada...