28 de jul. 2008

Per a riure una estona!



Per fi!
Finalment m'he pogut llegir un del llibres de la saga "Mundodisco" d'en Pratchett.
(Gràcies Mukona! Gràcies Omar!)
El primer que em llegeixo és "Brujerías".
I com el títol del post bé diu, és per a riure una estona.
Si no us agrada l'humor anglès, no cal que comenceu a llegir-lo.
Encara que... jo crec que l'humor català s'assembla força a l'anglès: càustic, que s'enfot del mort i de qui el vetlla, començant per un mateix...


Sinopsi:
Tres germanes bruixes s'oposen radicalment als reis del país de Lancre.
Tenen els seus motius per fer-ho, i també un maquiavèl·lic pla per a alçar-se amb la victòria. Naturalment, els habitants de Lancre es veuran involucrats i tot derivarà cap una convulsió caòtica.

En Terry Pratchett es un dels escriptors més populars en l'actualitat i el segón en vendes del Regne Unit després de J.K. Rowling. La seva aclamada sèrie del "Mundodisco", de la qual porta venuts més de trenta dos milions d'exemplars, s'està publicant a quaranta països i cada nova entrega es rebuda amb ànsia per tots els seus admiradors.
El seu secret? Res no escapa a la mirada intel·ligent, desenfadada i irònica d'aquest autor que, en la millor tradició satírica britànica, destrueix l'ordre establert de tots els gèneres.
(sinopsi i pròleg extrets de "Brujerías" editat per Debolsillo)

El moment que m'ha agradat més?
El cacao mental que té la Mort a l'escenari (i no dic res més que sinó seria un spoiler monumental...)
I el meu propi cacao imaginant-me la seva cara de o_O; tot i no tenir capacitat d'expressió facial...

Ara em llegiré "Brujas de viaje", a veure com serà...