25 de jul. 2008

Si! si! Provant...

A veure què us sembla el reproductor que he posat al peu de la pàgina.
El que tenia fins ara (MyFlashFetish) m'agradava perquè em donava molt de joc en quant a aspecte i perquè la cerca la fa en diferents servidors (fins i tot a youtube!).
Això vol dir que trobava moltes cançons! No totes les que buscava però força a prop.
Però tenia un problema... es saturava molt fàcilment i molts cops només es podien escoltar una o dues de les cançons de la llista...
El que he posat ara (Radio.Blog), és una mica més limitat a l'hora de triar-ne l'aspecte, per no dir absolutament limitat...
I a l'hora de buscar cançons per a fer la llista de reproducció també.
Doncs no busca a tota la xarxa, sinó que es basa, crec, en els propis servidors dels usuaris i en un format concret. Així que per a afegir alguna cançó que no estigui als seus arxius s'ha de pujar a un sevidor i amb un programa concret...
Així que, de moment, amb el que trobi m'espavilaré!
Coses bones?
És més manejable, pots triar escoltar la llista per ordre o aleatòriament, a part de poder triar la que vulguis, que torni a començar quan ja s'hagi escoltat (encara que aquesta opció, a part d'un que jo em sé, no caldrà... Dubto molt que hi hagi algú que s'estigui amb el bloc obert més que el necessari per llegir les meves cabòries), es veu la caràtula de l'àlbum al que pertany (sempre que estigui a l'arxiu i faltaria que fos correcte... Doncs buscant una cançó d'Skunk Anansie m'ha sortit amb una caràtula de Pavaroti...)o_O
També pots triar entre que les cançons es fonguin o no.
No sé si ho he dit bé això... Vull dir escoltar la cançó completa i que passi a la següent des de l'inici; o bé que mentre una acaba baixant el volum, la següent vagi augmentant-lo.

Bé... no sé si em deixo res.
Ja veuré com queda, si afegeixo cançons o les canvio totes...
El temps dirà.

Edito
Finalment l'he tornat a posar al lateral, ja que he trobat com modificar-ne el format... També l'aspecte, encara que no dóna tantes opcions com l'anterior.
I n'he tret l'opció de veure'n la caràtula... Queda raro veure un quadre sense res quan el que sona no té cap imatge associada
Aniré fent més proves....

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ho dius per mí ^_^? XDDDDDD

Turris ha dit...

Nu sé, nu sé...
^