4 de maig 2009

Un munt de fems...?

Feia dies que no escrivia res aquí...
Però avui puc i vull "parlar" d'un regal que he rebut pel meu "cumplenyanyos"
La veritat és que, de moment, (^^;) és l'únic que he rebut. I ha arribat des del Japó.
El meu bon amic Junichi em coneix més del que em pensava, al menys pel que fa a gustos musicals.
M'ha enviat un parell de CD d'un grup de noies que em va cridar l'atenció quan vaig estar al Japó. La veritat és que vaig estar a punt de comprar-ne el primer disc! I ell no en sabia res, ja que no n'hi vaig parlar (a no ser que viatgés fins a Tokyo i m'espiés... haha! broma!)
Però al final em vaig decantar per un altre grup una mica menys underground (?)...
Bé! Més eclèctic, heavy tirant (i molt) a pop. Aquests eren "One OK Rock" (Algun dia potser en parlaré)
Els discs que he rebut són d'un grup de noies, com ja he dit, que es fan dir "Mass of the Fermenting Dregs"
Si, si! "Massa d'excrements en fermentació"... O sigui un munt de fems! XDDD

Un nom que sembla tret a dit del diccionari... L'atzar de l'absurd al poder!
Bé! És un grup japonès... I jutjar un grup nipó pel nom encara té menys sentit.
Amb precedents com Hemp-Coacher Juicer, Core Milk, Bump of Chicken...
(de fet, a les nostres contrades no ens quedem curts amb els noms xorres... Els Pets, La Oreja de Van Gogh, Un pingüino en mi ascensor,...)
I com no, ja que el nom és tan llarg, amb el costum que tenen els japonesos d'abreujar, ja se l'anomena per les sigles MOTFD. Que com que costa més de llegir que el propi nom passa a ser MASUDORE (マスドレ)
Els que tingueu alguna noció de japonès ja haureu esbrinat perquè es diu així. Pels que no, MASU seria com pronunciarien "Mass" i DORE "Dreg"


Els inicis de MASS OF THE FERMENTING DREGS (MOTFD) van ser el 2002 a Kobe.
Formada per 3 components Natsuko(Baix/Vocal), Chiemi(Guitarra) i la bateria, que va deixar el grup el 2007. (A partir de llavors actuen amb un bateria de suport)

El 2007, MASUDORE van actuar al "Fuji Rock Festival", tot i no tenir cap contracte ni haver editat cap disc.El seu so massiu i el seu directe va sacsejar les xifres d'audiència.

El gener de 2008 treuen el seu primer àlbum homònim.
En aquest disc, Dave Fridmann -un dels més grans enginyers de la música rock del món-treballa com a productor a "IF A SURFER" i a ベアース (Bears).
Aquest disc assoleix la 4a posició a la llista indie d'Oricon i el número 1 de vendes a la iTunes Store Japan Rock Chart.

IF A SURFER




MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com