30 de maig 2009

Sempre paguen justos per pecadors

Una altra setmana de nits fa que el divendres em costi dormir i passi la nit del lloro llegint, mirant vídeos i TV...
Bé... La tele de l'habitació és de l'any de la Maria Castanya i quan la imatge conté massa blancs fa un sorollam que acabo apagant-la.
Així que després de llegir una estoneta (encara estic intentant seguir el Genji Monogatari), veure un capítol de la tercera temporada d'Herois i veure la peli de "Crepúsculo", vaig conectar-me una estona al KeyHoleTV, un programet bastant simple i d'interface lletja a més no poder, però que permet veure i escoltar algunes ràdios i TV japoneses, en streaming (també es poden veure canals d'altres llocs com EEUU, Suïssa...)
I fent zapping vaig acabar en un programa matinal de la FujiTV. El rellotge de pantalla indicava que passaven de les 10 del matí.
El programa era el めざましどようびメガ (Mezamashi Doyoubi Mega) que ells defineixen com a infotainment, pensat per a una audiència jove, (Val a dir que no és ni un InfoK ni un Bon dia Catalunya...) on es poden veure entrevistes, reportatges sobre compres, menjar, esports, etc.
El que em va fer aturar en aquest canal, però, van ser les imatges dels disturbis de la passada celebració de la Copa de la Champions...
No sóc futbolera, però m'agrada quan el FC Barcelona guanya títols.
Però em fot de molta mala llet veure que quatre desgraciats (per no anomenar-los amb altres noms), que molts ni senten els colors, esguerren les celebracions esportives, destroçant tot allò que es posa al seu abast.
I em fot encara més, que a fora es vegi aquest poc civisme com a punt principal de la noticia...
Perquè en aquest programa, el centre de la noticia eren els disturbis i no el fet que el Barça guanyés el títol.
Que el mateix enfoc de la notícia s'emeti per Antena3 o tve, no m'importa. Ja hi estem acostumats, oi?
Però fora d'aquí em dol... Ja sigui al Japó o a qualsevol altra part del món!
La imatge del Barça, de Barcelona i dels catalans, per terra per culpa d'uns quants descerebrats.
Vergonya és el que sento!