25 d’oct. 2009

Més casualitats...?

L'altre dia, a través d'un twit em vaig interessar per un joc de la DS.
Es tracta del "Osu! Tatakae! Ouendan!", que es basa en un grup d'animadors (Ouendan) que acudeixen a ajudar a qualsevol persona que tingui un problema i necessiti d'un suport moral (l'exàmen d'accés a la Todai, impressionar a una novieta jugant a "matar", aprimar-se construint una piràmide, suportar un atac irrefrenable de cagarrines al metro... lol), animant-lo al ritme de la música.
El joc compta amb 18 escenaris (18 cançons), que es repeteixen en 4 nivells de dificultat: fàcil, normal, difícil i molt difícil.
Val a dir que el joc com a tal, no té rès de l'altre món, i més quan ja s'ha jugat al Rhythm Paradise.
També que la versió occidental, Elite Beat Agents, perd totalment l'estètica dels animadors uniformats amb cara de yankee xungo.


per passar a una estètica més a l'estil dels... Blues Broders?
Photobucket

Pàgines oficials de Nintendo© Ouendan, EBA i Rhythm Paradise
Pàgina d'iNiS (firma que desnvolupa el joc)


Però les coincidències de les que parlava no són al joc, tot i que gràcies a aquest me n'he adonat...
Segur que heu pogut escoltar alguna vegada (i moltes) la cançó "La Loba" de l'últim disc de la Shakira.
La que potser (molt segur) no haureu escoltat tantes vegades és "One Night Carnival" dels japonesos Kishidan.
Que, per cert, van abillats amb els gakuran, els uniformes que llueixen els Ouendan!

Aquí us deixo les dues cançons...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



No puc incrustar el PV de la Shaki, que té l'embed capat. Però aquí teniu l'enllaç per si el voleu veure.
Encara que crec que n'haureu vist alguna imatge, si no és que l'heu vist senceret. Que us conec, nanos!
I aquí teniu el PV de "One Night Carnival"


La de la Shaki no surt al joc.
La dels Kishidan, si.
Potser són cabòries meves, pero tenen un aire...
Carall! Que s'assemblen molt!
Què creieu vosaltres?

Jo només sé que me les he vist i desitjat per a passar la prova del joc on surt aquesta cançó...
Per què no proveu d'imaginar-vos la Shakira en gakuran i amb tupè
(mmmm... sexy no és la paraula XD)
i als "pandilleros" aquests dels Kishidan ballant com a stripers... OMG!
No em direu que no n'hi ha per a desconcentrar-se, conxus!

4 comentaris:

El Capitán ha dit...

Et tinc al reader però no veig mai les teves actualitzacions! No sé per què! Casum dena!

Vaig estar a punt de baixar-me aquest joc, però no les tenia totes, i em sembla que m'has convençut de que no ho faci xD

Turris ha dit...

Doncs jo al reader rebo les actualitzacions bé (o al menys així em sembla)... I més les dels de Blogger...
Potser és alguna cosa que no faig bé jo?

El joc, com ja he dit, no té RES de l'altre món. Però si te'l baixes per a passar una estona no està malament. I te'l pots petar en una tarda...

El Capitán ha dit...

Error meu, se'm van esborrar molts dels blogs del feed i no vaig posar el teu de nou. xD Solucionat

Verónica ha dit...

Ei!
T'he deixat un petit premi al meu blog, et necessito, com sempre ;D
Molts petons