20 d’ag. 2009

La familia creix!

No! Que no, coi!
Que no espero descendència!
Ni tornaré a ser tieta (que jo sàpigui), ni tindré un germanet (només li faltaria això ara a ma mare...), ni res de tot això!
El que creix és la família de bloggers!
I ara em direu que sembla que vingui d'Arbeca (pffft), que de bloggers i blocs en surten més que moixernons al bosc.
Doncs teniu raó, però no tots els bloggers els conec, ni són amic meus, oi?
Doncs això, que una molt bona amiga del cole ha encetat l'aventura de fer el seu propi bloc.
Com tots sabem, tots els començaments són difícils, però no per això s'hi posa menys il·lusió!
Al contrari! Hi ha més il·lusió precisament per la falta d'experiència que un hi té, per les ganes de trobar solucions als dubtes que sempre sorgeixen.

De blocs n'hi ha per a tots els gustos i colors.
De crítics, de seriosos, de ximplets, de personals, d'autopromoció, d'introspecció, de fotogràfics, de "copy-paste" (malauradament), de frikis (els millors! XD), de... mil i una coses!
I cadascun comença per mil i un motius diferents.
La meva amiga Vero l'ha començat pel seu hobbie, simplement per a compartir el que fa amb qui vulgui veure-ho.
Quan té una estona l'aprofita per fer les seves figuretes de feltre.
La seva "especialitat", potser perquè va comencar amb aquestes, són les Veruskes.
Que què són les Veruskes?
Us sonen les Matrioshka?
Russian matrioshka
Si, són el famós souvenir rus! Que per cert... Sembla ser que està inspirat en unes figuretes japoneses que representaven les Set Deïtats de la Fortuna (七福神, shichi fukujin)

Doncs, Veruska és una barreja entre el nom que reben aquestes nines russes i el nom de la meva amiga, la Vero.
Però no només fa Veruskes!
També fa altres simpàtics personatges per a poder penjar on una (o un!) vulgui, ja sigui com a strap, clauer, agulla...
Aquí teniu alguns dels nous components de la família de Sweet Veruska

Us els presento!
L'Aoi, la veruska-bruixeta blava!

L'Ume~kun, l'onigiri d'umeboshi o del que un vulgui! Que tots estan umeeee~! XD...

I aquí teniu les dues amigues marines, la popeta Takotan i la medusa Kurako!

A que són moeeee~ totes elles!
En Umekun ja el porto penjat a la bossa!
L'Aoi fa companyia a la meva petita Keiko, la Kokeshi i el Maneki Neko.
I la Kurako té el lloc reservat al meu abric! Tot i que... hauré de trobar espai per a la Takotan, que si nó es trobarà soleta!

Gràcies, Vero!
Per ser sempre com ets!
(@^^@)

1 comentari:

Verónica ha dit...

Ayyyyyyyyyyyy! quina vergonya! ^.^
M'encanta el nom que els hi has posat :D
M'agrada tot, moltes gràcies maca, per tot, per estar des de sempre amb mi.
Una abraçada molt gran