16 d’oct. 2008

Per què llegir segons què...?

AVÍS: Potser seré una mica escatològica. (Només una mica, eh!)
Així que si ets una mica tiquis-miquis, no segueixis llegint

N'hi ha que quan s'asseuen a la tassa llegeixen el diari, el llibre que tenen a mitges, fan sudokus o encreuats, juguen a la DS, etc.
Jo ho he fet tot, però acabo no fent (satisfactòriament) el que m'havia portat a visitar el Sr. Roca.
Així que, si la cosa s'allarga, acabo llegint l'etiqueta del xampú...
De vegades vario i em llegeixo la de l'exfoliant, o del desodorant, o...
Bé, qualsevol cosa que tingui a l'abast sense haver d'aixecar-me...

El descans de la feina (si és que es pot anomenar així, ja que estàs més pendent de l'hora que de desconectar...), és un altre moment en que acostumo a fer les coses abans esmentades. Però, ahir, mentre sopava (bé... pel temps que tinc i per l'hora que era seria un piscolabis nocturn), no tenia ganes de llegir el diari. Més que res perquè ja n'havia llegit gran part mentre el revisava (^^;). El sudoku no m'atreia gaire, i els encreuats que posen al "Metro" son tan xorres que necessites haver près algun psicotròpic per a poder trobar-los un sentit...
Així que vaig arrambar el que tenia a mà.
Com que al menjador no hi ha xampú... Vaig començar a llegir l'etiqueta de la quallada que estava engolint.
És d'una marca "blanca" d'una coneguda cadena d'hipermercats...
A part dels ingredients... Que per la quantitat de coses que diu que porta, el percentatge de llet deu ser molt baix...
(Quan era petita em deien "menja i calla!", però ara m'haurien de dir "menja i no llegeixis, que se't sentarà malament!")
El que em va sobtar van ser els consells de conservació.
Jo tenia entès que l'escala Cèlsius era un estàndar... Que arreu 0ºC eren el mateix.
Però sembla que a Portugal, segons aquesta marca, aquesta escala no és igual que aquí...
Suposo que els iogurts s'haurien de conservar amb les mateixes condicions, oi?
Doncs a Portugal els han de mantenir més freds que a Espanya.


Als iogurts d'aquesta marca hi posa el mateix. No sé si passa en altres productes.

Potser és que al igual que les milles no medeixen el mateix a terra que al mar..., el graus centígrads també seran diferents depenent del país on un es troba...
O potser és que a Portugal són més "xulos" i s'ho mengen tot més fred! XDD

Res... que m'he emparanoiat amb això...
Avui tornaré a fer el sudoku...

1 comentari:

Momoko ha dit...

jajaja, la verdad es que me ha hecho mucha gracia xDD , por qué será?? igual se les fué la olla xDDD